onsdag 26 oktober 2011

22:44

Mina bästa vänner de kommande månaderna... The magical dallas key, a waitress friend, and the fucking amazing barblade!

Har inte uppdaterat så mycket på sista tiden, ledsen för det, men har fan inte hunnit med. Igår var jag på möte på Abacus, genomgång utav alla viner och alla reglar, herre jävlar 4,5 h tog de ( bara). På kvällen sedan skulle jag ut å ta nått glas vin med kristian som har kommit ner till London nu, himla kul har saknat den jäkeln, haha, dock lite tråkigt att Diego inte kom med, men jag vet att du kommer Diego ingen stress, sparar sambuccan till dig! Dock blev de inte så mkt till vin, de blev en powerwalk runt i picadilly istället, vi hittade ju ingenstans att sätta oss ner, ingen av oss var direkt sugna på att festa på en Club. Men de va kul å träffa honom i alla fall!
Annars så ta London i stora drag dö på mig! Trotts all jävla nervositet som äter upp mig, även fast jag försöker äta upp den först... så börjar jag nog tycka att det är rätt kul! Gjorde inga stora missar idag i baren. Har ju börjat jobba nu! De ni!! Jag är bartender på Abacus, känns helt sjukt å kunna säga de. Men de är sant!
Jag växer så otroligt mycket som person här i London och utsätter mig för saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Stolt över mig själv. Idag jobbade jag bara i 3h, men i morgon lär helvetet bryta lös, haha. Från 18,00 - 03,00, men har ja klarat mig såhär långt så borde de inte vara några problem, nu gäller de bara att börja öka tempot och börja förstå sig på alla jävla viner så skall de sitta där till jul. Me ´n jäklar vad kul de känns att äntligen få stå bakom baren å att folk faktiskt tycker mina drinkar e goda. Jag serverar folk. Mmm mäkta nöjd, och ser fram emot den kommande månade, även om de kommer vara de tuffaste jag någonsin gjort så är jag en jävla bra bit på vägen i alla fall!
Tjänade till och med 5 pund i dricks ;) haha

En annan lite tråkigare sak är att jag saknar alla där hemma så oerhört mycket, har ju trotts allt bara varit hemma 3 veckor på 6 månader!?! Så känns lite tråkigt, men jag biter ihop och snart kommer J och H ner å då blir de fest vill jag lova, shopping och drick fest!

Ne nu skall ja se om jag kan sno Angies data å sätta på en film för att slappna av, saknar den jäveln med, vi ser knappt varandra längre, hon går i skolan och jobbar och ja sover och jobbar. Ser fram emot helgen då FAN!! Dorsia!!!!

Puss på nosen så hörs vi snart igen!!

Inga kommentarer: