måndag 10 oktober 2011

21:35

Intervjun gick jätte bra, vi var väll en 10 tjejer i rummet, några mer och andra mindre nervösa. Träffade på en svensk 19årig tjej som med var med på intervjun. Det vi fick göra var att först presentera oss själva, sedan göra en gruppövning om en flaska med sprit, hitta på en snabb sketch typ och sedan var de en och en enskilt snack. Då fick jag reda på att de jätte gärna ville att jag skulle komma, men att ja kanske inte riktigt behövde vara med de två första dagarna då hon misstänkte att jag redan skulle kunna allt å att allt bara skulle vara en stor repetision. Dock sa jag att jag gärna ville vara med och att de inte gjorde något, för ju mer dagar jag får på mig att öva engelskan ju bättre blir de. Så nu i morgon bitti har jag skola från 09:30 - 18:00 och så kommer de se ut till på fredag. De värsta är att vi inte har hittat lägenhet ännu och de suger som faaaan, men vi skall se så vi kan boka in oss på hostellet till på söndag så ja kan gå klart detta och sattsa allt på skolan och att gå vidare. För när som kan de bara kasta ut mig från utbildningen om de ser att jag inte är tillräckligt bra eller de dem söker. Och har ja ändå tagit mig över denna bron så vill jag satsa fullt ut så ja kan få komma in och jobba på en fancy klubb!

Fina cupe cakes, BIT ME.
Angie chillar på en diet Coke. In hope of finding a room to stay in!!
Glad tjej, dock nervös igen inför morgondagen, men gick de å bita sig i röven idag så går de nog i morgon med skulle jag tro.

Och här sitter då jag just nu och bloggar, be till gudarna att vi hittar en lägenhet snart och att jag klarar att gå igenom denna utbildningen. För gör jag de så kommer jag få jobba redan nästa vecka.

Ne nu skall vi springa upp och kolla om vi kan bo kvar här till söndag eller ej!

Inga kommentarer: