söndag 9 oktober 2011

11:51

Sådär ja, efter världens hektiska dag, så har ja nu vaknat upp på vårt fina hostel och ätit frukost. Angie är iväg på de där mäss eventet å skall blanda drinkar hela dagen. Själv har jag precis checkat ut oss för 2dra (!?!) gången på samma ställe, och vi skall byta rum igen. Så jäkla jobbigt då vi måste vakna sådär as tidigt för å ta ut allt å checka ut. Blää. Just nu går tankarna upp och ned, skall ja stanna skall ja åka hem? Skall ja ge den en chans och våga eller känna mig mer eller mindre misslyckad och åka hem. London är verkligen en skitstor stad, man vet aldrig vad som kan hända och har man ingen telefon så är man körd, och de fick vi se prov på igår. Jag och Sofia skulle mötas upp och kolla hennes och Helenas lägenhet samt shoppa lite granna. Slutade med att hennes tunnelbanelinje var inställd så ja åkte in till oxfoord, vi hade nämligen bestämt att hon skulle ringa mig då ja inte kunde ringa henne. De visade sig att hon inte heller kunde ringa mig, paniik så där stod ja helt själv bland 1000tals folk å tro fan inte ja var sugen på å shoppa, sur och ledsen åkte ja hem och satte mig vid datan. Då ser ja på FB att Sofia typ är här, så vi möttes upp ändå och allt slutade med 2 par skor 1 glas vin, mys och mat hemma hos Helena och Sofia! Tack för dagen tjejer.


Reunion med världens finaste tjej Helt sjukt att vi har varit bästisar i snart jag vet inte vad 16 år? Svårt att förstå att tiden kan gå så fort och att vi fortfarande vet vart vi har varandra känns helt underbart. Du betyder så otroligt mycket för mig. Love u. Skulle tydligen ge mig på och smaka ben´s cookies och visst blev jag kär! Hahah vet ni vad jag gjorde igår, åkte dubbeldäckar för första gången de ni, hahaha.
Dags att sola? Där ser ni mina nya praliner, Jeffrey Campbell i LOVE YOU.
Drog till Angies coctailbar igår, KOSMOPOL och tog oss två drinkar, standarden e skyhög och de smakade mer som saft än alkohol. MUMS.
Vet inte kanske att man känner sig mera säker och bekväm om man skaffat sig en lägenhet? Känns mer då som att man har ett säkert kort och man kan alltid åka hem och känna sig trygg. I morgon börjar vi nog leta lägenheter och så fort vi fått en lägenhet skall jag börjar söka jobb, får ja något så får ja om inte så har ja i alla fall försökt å så kan ja åka hem med lite bättre smak. Men man vet aldrig får se lite hur Angie känner med och om vi får tag i något bra.

Nee nu skall jag bara invänta bakis Sofia på Fb och se till så vi kan boka en ny dejt idag, kanske lite mer lyckad än sist! Skall se om ja kan ta kort på de andra skorna jag köpte på Top shop med så skall ni få se, grrr de e as snygga!

Inga kommentarer: