torsdag 13 oktober 2011

21:02

En utav företagets barer, kanske att jag hamnar här?
Graduate Day tomorrow!!
95 & 99 % på mina prov, glad som fan allt e på engelska och ja klarar mig still hyfsat bra, gudarns vad jag hoppas att ja kommer klara denna kursen och få börja jobba redan nästa vecka...


Scandinaviska tjejer, ni räddade mig!! Josefin, Emmelie och Niina! :)
Drinkar drinkar och mera drinkar....
Skolan, jävla fancy
Glada tjejer!

The till, Detta lär vara mitt största problem i morgon, kassaapparaten e de värsta.. Dame it.. haha men de skall nog gå och lösa, hoppas hoppas bara att de inte kommer någon teori i morgon för de hinner jag fan inte att plugga på idag :/ .. Nepp nu fan får jag sätta mig och plugga igenom alla House spritsporter hur man häller upp en öl och hur man skall fråga en kund vad han hon vill ha och dricka.. Blääää Juste jag har 22 drinkar att lära mig med!

Jag lever om ni undrar, efter imorgon lovar jag att ni skall få flera bilder och updates!

Och nej vi har fortfarande inte hittat någon lägenheeeet!!! Going crasy!!
Natti

Inga kommentarer: