måndag 10 oktober 2011

13:34


Trodde aldrig jag skulle göra detta, trodde aldrig jag skulle åka på en arbetsintervju helt själv i London, på ett sätt så är jag lycklig till att jag växt så mycket som person så jag ens kan med att tänka tanken att göra de. Dock så är jag fruktansvärt nervös, allt skall talas på engelska och jag vet inte ens vart det ligger till 100 % så skall se till å ta tunnelbanan helt själv igen å sedan bara gå dit och köra mitt race. Jag skall som mitt nya ordspråk uttrycker " BITA MIG I RÖVEN OCH KÖRA " Vad finns de egentligen och vara nervös för, antingen så går jag vidare och klarar mig bra eller så var jag inte tjejen de ville ha och då får jag bara tänka om och ge mig en stor klapp på axeln för då har jag faktiskt vågat, eller hur.
Men om vi säger såhär. Tänk om det går skit bra och de verkligen gillar mig och att jag klarar skolan på 4 dagar jätte bra och får mer än 90% på proven och klarar slutprovet... då kanske jag får jobba i en utav de finare klubbarna i centrala London, snacka om en stor erfarenhet. Jag är taggad men samtidigt har jag aldrig varit nervösare, tänka sig en jobbintervju i Sverige där går de så mycket lättare att prestera då man kan språket. Men ill give it a try, mer kan jag inte göra.
Intervjun börjar kl 15:00 så skall se till å åka här i från 1 h innan, de tar 10 min med tunnelbanan å så får ja väll fråga mig fram eller aa se hur de går och hitta. Kan ni som läser min blogg slänga iväg en extra tanke till mig och ge mig lite tur. Det är trotts allt min första arbetsintervju i London. Den behöver inte lyckas men jag hoppas. Skall snart sticka iväg å hämta min väska väcka bakis Angie och börja klura på en fin outfit, utsidan är nog ganska viktig, men de står att man skall ha sköna kläder på sig så ja får väll köra någon mix !


Man måste våga för att vinna, jag skall våga och hoppas på de bästa!

I kill you, you are just my nervousness.

Inga kommentarer: