onsdag 30 november 2011

11:42

Sitter på ditt rum nu, kan inte fatta att du lämnar London idag. Tårarna rinner och jag vill bara berätta för dig hur mkt du har betytt för mig, du var och kommer förbli min lilla syster... och oavsett vad som händer så har du mitt och Angies stöd på din sida när de gäller den lilla Italienaren.
Sedan vill ja bara meddela dig om att om du vill komma tillbaka till London, ( vilket jag hoppas och ber om) så är de bara till att bo hos oss tills du hittar ett nytt place! Kommer sakna dig som fan min lilla potnoodles ätande pingvin!!
Lovar dig att du skall få alla updates som går att få, men då får du lova att inte glömma bort mig med!!
Saknar dig redan så att de gör oooooooont. Och ja lovar hittar ja någon monin likör så skall ja skicka den på posten!

Puss från en väldigt ledsen en.

Inga kommentarer: