lördag 5 november 2011

15:32

Oj vilken dag jag hade igår och framför allt vilket jävla danspass ville ja skriva, men barpass! Nu har jag gärna börjat fatta vad som krävs av en för att stå bakom den baren. Jag förstår inte ens själv hur jag klarar de men på något sätt så lyckas jag. Att hålla 5 beställningar i huvudet, aa de kanske inte låter mycket, men för mig så är de det när varje e på 5 drinkar å att sedan komma i håg vems som e vems samt allt som skall in kassan förvånat mig mycket varje gång att jag klarar av. Igår fick jag även en till dallas key så nu kan jag ta 2 betalningar på samma gång istället för en, och tacka gudarna för den nyckeln.... utan den igår så hade jag varit körd! Visst hade jag kul, men helvete vad mycket de var och städa, först fick jag städa min station, sedan fick jag jobba i mainbaren till kl 03:00 efter de städade jag min station där med, för att sedan bli nerslängd i personalrummet för att städa allt där... jaa ett jobbpass på ca. 10 h och var hemma kl 6! Men antar att de bara är något som man får " get juse to it "

Jobbar idag med, skall tydligen vara black party, ne inte att alla går runt i svart utan att det bara är mörkhyade där, och de gillar ja, för tydligen får vi bara köra med plastglas och platsfalskor för att de alltid blir bråk. Skall bli spännande att se, börjar 22:00 - 05:00 och så skall vi städa baren efter de, wohoo lär va hemma kl 08:00 men va fan, money money money...

Inga kommentarer: