lördag 19 november 2011

18:49

Long time no see.
Jag kan bara meddela er om att just nu består mitt liv bara av jobb.. igår var ja på jobbet i 13 h, dock börjar jag känna mig lite lite mera säker i jobbet, men fortsatt är ja nervös ... i onsdags tog även jag och Josephine oss en sväng till Kristians jobb och fick ett par gratis drinkar och sedan drog vi oss vidare till Road House, ( ovanligt ) Hade dock väldigt kul, jag köpte biljetter till Flair finalen som är nästa söndag med. Tyvärr har de även något annat ja har biljett till på lördag men då jobbar jag, så blir å gå all in på söndagen istället! Ser så fram emot de, dock inte så mycket från en annan sida, jossan åker hem den 30 november.. och jag hatar de.. hon har verkligen blivit som min lilla syster här och hon är helt underbar! Kommer sakna dig din lilla skit... och de blir nog våran sista utgång tyvärr!
Har även hunnit besöka kristians lägenhet och camden market... shiit vilken stor och mysig marknad.. älskar de! Fattar inte varför jag inte varit där förens nu egentligen.
Tillbax till jobbsnacket... sett mitt schema för nästa vecka .. är ledig i morgon jobbar måndag, sedan e ja ledig tis och ons och så back to work tors, fred och lördag. På ett sätt är ja jätteglad för att få så mycket jobbtid, men jag är så otroligt trött nu för tiden. Som idag, vaknade upp 12.. på dagen, men då hade ja bara fått sovit 4h. Å så skall ja på ett pass nu 21:00 - 04:00.. men ja älskar å stå i baren, dock måste ja bara få lite mer självförtroende och mera sömn och kunskap!
Ne nu skall vi se om ja kan få i mig något å så blir de byta om och springa på jobb, har bara en väldigt stark känsla av att bussen inte kommer komma i tid...

Ciao!!

Inga kommentarer: