tisdag 22 november 2011

13:16


Sådär ja, nu har jag äntligen fått helg, ledig både idag och i morgon, måste sitta och plugga prislistan dock. Har varit jätte slarvig med de. Men på något sätt så blir jag inte taggad på att plugga om ja inte vet när ja skall ha provet. Hon har dock inte nämnt något ännu, så ja lär nog ha denna veckan på mig också tycker jag allt.
I söndags var vi tjejer på bio och såg twilight, tyckte filmen var helt okej, men som ja alltid brukar säga om filmer som har flera än 1 avsnitt eller vad man skall säga, så blir de alltid sämre ju längre de går. Känns som att de bara försökte dra ut på allt denna gången, men den var helt okej.
I går vart de jobb, tråkigast ever, hade knappt någonting att göra så de slutade med att ja fick åka hem kl 23, i stället för 01. Svinglad för de, och för att äntligen få sova ut lite, var så tråkigt så ja till och med stod och kollade på klockan, hela kvällen. Å började 17... så de var en seg dag. På vägen hem sedan mötte ja Angie, vilket gjorde min dag. Slippa åka bussen hem själv är underbart i bland, speciellt när man har så mycket att berätta om jobbet sitt. Menar lite svårt å sitta å prata med sig själv.
Får se vad som händer idag. Skall i alla fall ta på mig träningskläderna nu och springa av mig lite, kan behövas, sedan blir de stan fixa min internett bank för eng kortet å så kanske med lite tur lite shopping, hoppas hoppas ja har pengar till de.

Å ikväll blir de definitivt UTGÅNG!!!!

Inga kommentarer: