onsdag 2 november 2011

23:15

Och så har man betalat hyran idag på fucking 7000 kr, känns mega bra. Speciellt när man inser att man bränt ca. 25.000 kr på 1 månad här nere i London. Ååå fan de är dyrt å leva här ja... känns dock ganska nice å dela hyran tsm med Angie, för hade ja varit tvungen å punga ut de pengarna själv hade jag varit hemma i Sverige för länge sedan..
I morgon börjar 3 dagar med 10 timmars jobb varje dag! Jag ser både fram emot de och inte fram emot de, skall bli kul att få jobba igen å låta mit självförtroende växa på sig lite extra, dock har jag fortfarande problem med å veta vad hur och när vi skall stänga ner barerna om man inte skall tala om alla vinsorter... men men antar att jag får ge de lite mera tid bara, har faktiskt bara jobbat 2 ( helt sjukt ) dagar där å de känns som ja har vart där 100 gånger om inte mer...
Ne nu har jag och Josephine precis kollat klart på en mega bra film, Water for elephants, lätt å rekommendera... tror de e dags å slänga sig och krama kudden i sängen. Känns dock sjukt att jag inte har druckit någonting idag. Ne du men de va fan på tiden med en paus, har druckit sprit varje dag sedan i fredags... ingen bra idé att bli alkoholist här nere heller...

Puss på nosen och godnatt

Inga kommentarer: