fredag 4 november 2011

15:54

Jaa å så var man ett par jobbskor och ett par inlägg för hälen rikare och ett par 800 kr fattigare. Men jag verkligen kände att jag behövde ett par ordentliga skor, att inte kunna gå normalt 3 dagar efter en dag på jobb innebär att man inte kan gå i skor från Primemark för 40 kr. Så nöjd och glad blev jag, speciellt för att pappa betalar dem åt mig! Tack pappa!!
Inte världens roligaste inlägg. Men är lite stressad, skall på jobb och vette fan hur de skall gå när ja är så trött som jag är. Men troligtvis löser super Maggie det rätt bra med ett par monster och lite lemonade, ( peppar peppar ta i trä)

Kanske slänger in ett inlägg om hur jobbet gick när ja kommer hem så ni har något att se fram emot!

Nu skall de pluggas drinkar och bytas om

Ciaaao

Inga kommentarer: