onsdag 8 september 2010

23:50


Ja så sitter man i klistret igen.
Ett enda telefonsamtal som kan förändra allt, å jag får inte tag i människan. Gaaah! Känner mig som bambi på hal is, eller som man gjorde när man var liten å började i en ny klass. Jag är totalt lost i allt som har med arbetesökande å göra.
Nu när jag väl fått napp, eller rättare sagt de har fått napp på mig så får jag inget svar när jag ringer upp. Har legat på men får fortsätta göra de, å så samtidigt från ingenstans känns de som man får jobberbjudanden från höger å vänster. Å innan hade man noll. Super härligt verkligen att allt dimper ner på en å samma gång. Så de känns ganska jobbigt att prioritera å jonglera med alla bollarna samtidigt. För bollar e de många utav, å alla skall helst vara i luften samtidigt. Men nu har ja iafl fått lite tips av E och S så förhoppningsvis skall de gå vägen å den dansen som ja trodde skulle gå så lätt skall gå som en vals och allt bli komplett.
Hejja mig nu, hejja heeejaa!

Inga kommentarer: