onsdag 29 september 2010

21:45

Jag satt och funderade ett bra tag. Ett långt tag. Ett tag som kändes som nu.
Jag funderade på mitt liv, på hur det skulle bli men insåg snabbt att det är mitt liv jag lever just nu. Det kommer aldrig vara någon eller något som kommer kunna backa tillbaka den tiden som redan hunnit flyta förbi. Alla de fina vänner man mister på vägen och alla som flera kommer att bli. Alla fina man lär känna och den som kommer bli mitt liv. Varje liten stund jag lever i är och kommer för alltid att förbli, då. Alla människor jag lärt känna och alla flera jag kommer att få känna. Jag är så otroligt glad att jag har hittat så många fast ändå så få. De fina som alltid finns och alltid kommer att finnas vid min sida.
Ni. Du. Det.

Är mitt liv jag lever nu.

Jag bara önskar att jag kunde få dig att leva ditt liv med mig. Saknar dig så. Går inte en minut utan att jag tänker på dig...

Inga kommentarer: