tisdag 21 september 2010

21:31

Idag har vi varit uppe på klubben och tränat agility. Det gick faktiskt riktigt bra, Emelie byggde upp en klass 3 bana och så var de bara att köra på! Dock har vi gått tillbaka till ruta 1 när de gällde gungan. Hon tar den men skäller och går väldigt långsamt. Så jag testade lite nya metoder och det är väll så vi får hålla på tills de släpper. Hon tar den första gången men de andra gångerna blir hon osäker. Tur att den nästan alltid bara behöver tas en gång på tävling då! Haha. Annars så flyter väll allt på som vanligt, söker lite jobb och försöker bygga upp ett liv där jag för tillfället slipper tänka på att jag är arbetslös. För de tar kål på mig.
En sak till som gör det är alla söta kelpie valpar. Jag vill ha allihopa. Det är så jobbigt att veta att jag inte kommer kunna få en till sålänge jag bor hemma!

Alla bilderna är tagna av Emelie Magnusson. Såå himla duktig.

Inga kommentarer: