måndag 1 mars 2010

21:34

Det stavas med 6 stora. GLÄDJE. Jag har äntligen hittat tillbaka. Nu fan skall jag gå hela vägen i mål. Jag skall lyckas, jag bara ska, ingenting kan stoppa mig inte ens du, du och du. De här är mitt liv, jag vill inte vinna jag vill inte förlora jag vill bara minnas. Detta är mitt liv min vän och detta är min tid att stå, stå för den jag är. De här är mitt liv min vän och jag kan inte vara någon annan en mig själv. This is me.
Förlorat mig one´s, you never get me twice.
You all ready lost. Har letat efter mig själv ett bra tag. Jag hittade mig bakom ett lås, låste upp drog fram mig själv och sa åt Maggie att skärpa sig.. jag tappade de flera gånger om. Men på spåret jag nu står, nytt liv, nytt mod, slängt all gammal skit det har varit en lång bit hit men nu är jag snart i mål.
Skyll dig själv för nu viftar jag på svansen.
5 stora LYCKA det finns verkligen inte så mycket annat och mer om mig just nu att tycka.
Don´t worry be happy.

1 kommentar:

Anonym sa...

L O V E