onsdag 3 februari 2010

17:08

Ser du att mitt öga ler?
Ja mina vänner vet inte vad ja skall skriva om idag, men kände ändå för att uppdatera min blogg med något gott att smaka på. Vet att ni är få men att ni finns. Vill inte upprepa mig utan mestadels skriva om något nytt, typ en hit eller något men tydligen kommer jag tyvärr inte på de heller. Jag tror jag är orddöd eller tondöv? Det blir väll så ibland att man tappar taget om fattningen och glideeer iväg mot en annan riktning. Tappad kontroll, ja juste så hette de. När du inte längre vet vad du skall ta dig till för att lyckas men ändå inte ger dig förens du nått ditt svar. Enveten men utan resultat. Som en fluga utan vingar eller en groda utan ben hopplös och flyglös. Ja någonstans på vägen tappade jag greppet, men jag har hittat tillbaka det vet jag att jag har. Lyckan är på topp efter all stress i veckan som jag har utsatt mina hjärnceller för, nu väntas ett gott medelpass och efter det låter jag timmarna visa vägen.

Inga kommentarer: