söndag 21 februari 2010

20:47

Bekräftelser gång på gång, ångest utan någon minuts ro och krav som är för svåra att nå upp till? Hade tänkt att skriva något, men mina minnen, sinnen och tankar har fallit ur sitt skall. Allting bara snurrar, ner och upp, upp och ner. Känns sådär lagom kul. Så det är svaret på min distans till bloggen den senaste tiden. Jag har helt enkelt tappat insperationen ur atmosvären som snurrar kring mitt liv. Tomt är det. Men visst har jag mina kontakter där jag laddar batterierna, utan er vore jag en urladdad mobiltelefon som bara klarar av att ringa iväg samtal om livsnödvändig hjälp till 112 och det är ingen person man vill vara. Stark vara det, stark var det. Jag laddar om och återkommer inom kort.

Back to reality tomorrow again, i tought it all ready had been done.

1 kommentar:

Petra sa...

Skickar över lite peppkramar! =) you caaaaaaan!