torsdag 15 december 2011

03:20

Fattar att min blogg inte alls är rolig att läsa... kan dock inte hjälpa att jag blivit en jobbnarkoman. Inte så att ja tycker de är speciellt kul å jobba häcken av sig så mycket som ja gjort de senaste nu.. men kan ju glädjas av att denna veckan är den sista i julhysterin.. så efter imorgon borde ja kunna segla lagom lugnt igen utan att behöva jobba mördar pass från 11:00 - 02:00 med bara ( om ja har tur ) 20 minuters rast. Idag förresten började jag att jobba 15:00 .. men min första rast fick ja inte förens 00:45 .. japp .. så kan de gå.
Och så fort ja blir ledig då är de på spriten igen, igår som egentligen skulle varit en sväng på krogen med Kristian på hans jobb slutade med 6 öl och 4 drinkar.. japp rullade hem lagom go och glad... tills ja på morgonen vaknade och ganska rejält ångrade mig för vad ja hade gjort.. visst fan hade jag kul, men inte va ja glad när ja vaknade. Dock kunde de varit så mycket värre, lite vatten och en alvedon så var ja pigg igen! Men de var värt de, helt klart! Hade galet kul, och kändes extra roligt att testa på något annat än Road House... haha vi var dessutom på en members club.. utan å va medlemmar.. de ni! Men e man snygg så e man, eller hur var de vi sa?

Ne nu får ja slänga mig i sängen så ja får några timmars sömn. Klockan e ställd på 08:30... å nu e hon alldeles för mycket..

Inga kommentarer: