tisdag 6 december 2011

01:00

Bild regn från dagen som gått
Kan knappt fatta att om 1 dygn kommer 2 utav mina bästa tjejer sitta vid min sida!!
Ser så jävla mycket fram emot de så ni anar inte, har längtat efter er så jäkla mycket. Och det är precis vad jag behöver nu. Hoppas bara att ja kan få ledig nu på lördag så ja hinner se dem, jobbar 11:00 - 02:00 både tors och freda, men med lite tur så får ja ledig lördag. Hade betytt så mycket för mig.
Dagen har spenderats med att shoppa julklappar och shoppa lite kul till mig själv, snyggt avslutat med ett par öl på pubben nedanför oss i Lovisas sällskap ( den nya svenska tjejen som tog Jossans rum)
I morgon skall ja hänga med Sofia hela dagen för att avsluta de hela med att hämta hem tjejorna, ser så jävla mycket fram emot de!!!








Inga kommentarer: