tisdag 19 april 2011

23:16

Strand hetts på hög nivå. Ikväll drog ja en jätte skön springtur med Sofia runt Mölnlycke, jäkligt ball å skön runda. Mycket snack och ännu mera spring. Hejja oss. Ganska ballt att allt blivit som vi velat, hon åker till London å Ja till Grekland. Men de gäller å leva rätt när man väl kan!!
Min nya bikini sitter som ett smäck med, nöjd brud!!


Grym låt. Taggaa!

Tagga, 11+ 11 dagar kvar. Jag är på väg, snart är de här. De där. Som bara var en dröm!? Helt galet, men som jag sagt många gånger innan. Livet är fan till för å levas, inte för att slevas. Det är du som väljer pizzan och ingen annan. På beställningen vet du redan vad som väntas komma skall. Sedan njuter du utav varje bit din lilla käft tuggar i sig, och inget kan stoppa dig. Bara du själv när du väljer att plocka bort skinkan och slänga på lite mera sås.

You choose, you rule.

Mitt liv är mitt och ingen annans. Jag vägrar bli 50 år och ångra att jag inte gjorde för att någon annan inte tyckte. Det är här och nu, det är nu eller aldrig.
Det är nu de gäller att agera ung och dum. För vem fan vill bli gammal och smart?

Inga kommentarer: