onsdag 3 november 2010

22:11

Oj vad jag trivs på mitt nya jobb, allting bara klickade nästan direkt. Vi är som en stor familj och jag känner mig redan som en i mängden, alla är lika öppna, trevliga och glada. Hur kul som helst. Det ända som känns lite mindre bra är att lämna lägenheten kl: 08:00 och vara tillbaka åter igen 20:30 hinner ju inte med någonting ( kommer bli så mkt bättre när jag fått köpt mig en bil, så jag slipper bussen.. kommer tjäna timmar på de ) Det läskiga med det hela är att jag räknade ut att jag jobbar mera timmar än jag hinner sova. Dehär med och bli vuxen känns sådär i de läget, men antar att jag inte är ensam på den fronten. Det jag däremot tror.. är att de kommer kännas så värt när första lönen kommer in. Sedan är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag får vara kvar, är inne på mina första 2 provveckor nu. Det som skulle behövas utav mig för att sabba det här är att jag är otrevlig och inte sköter mitt jobb. Men det är väll det sista jag tänker vara och göra!

Plötsligt händer det!!

Inga kommentarer: