söndag 21 november 2010

20:45


Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbax
Helgen var en succé, jag har verkligen haft riktigt jävla kul. Festade sönder, jag de låter larvigt men varenda bokstav i det ordet är korrekt. Vi hade så jäkla kul och det är en utgång som sent kommer glömmas. Började hemma hos Jessica tidigt innan vi drog oss in mot stan, blev Viktoria, en sväng till nostimo där vi mötte upp R å hans polare, efter de excet. Alltid lika konstigt att vara där, det är en grej i sig att bara hitta till alla barer. Men när nöden kallar då vet man precis vart man skall även om man är långt ifrån toaletterna. Jag hittar alltid haha. Efter det avslutade vi hela kalaset på bakfickan, alltid lika härligt att vingla in runt 4 tiden, alla är med alla och ingen fattar någonting.
Kvällen avslutades med en taxiresa hem, jag har redan ett erbjudande på hus och barn. Dessa taxi chafförer haha.


Nä nu äre sängen och upp tidigt till jobbet i morgon.
Natti.

Inga kommentarer: