tisdag 12 oktober 2010

02:01

Jag lever men har tusen tankar som snurrar som pingpong bollar i mitt huvud. Skall försöka komma upp på banan snart igen!!
jag menar måste ju ändå finnas någon här på bloggen som skriver,
och vem annars om inte jag?
Idag var jag iväg och var mentalt stöd för Cillen som skulle klippa sig! Å visst blev det några cm kortare men utan ångest å med en nöjd C. Vet själv hur det är när ångesten börjar komma krypandes då man inser att de är dags att toppa håret. Lika nervöst varje gång då man vart med om att flera cm kapats istl för 2. Efter det så fick jag en rundtur i den fina lägenheten som C skaffat sig. Det kommer bli kanoners så fin som den kommer bli och med en så bra guide som henne, hon vet nästan precis vart allt skall stå, bara ett vardagsrums bord som saknas eller hur ;)Till sist fick jag även se deras fina nya hus, wow. Efter en hundpromenad, godmiddag och paradise hotell, blev de bussen hem med en nöjd och glad tjej. Tack för idag stora polack!!

Inga kommentarer: