söndag 20 juni 2010

16:22

Tanke värda ord.
Jag bara önskar att ja kunde hjälpa alla i nöd, att få ting att leva utan någon åldring, att få människor att kunna använda skor som aldrig behöver slängas. Att få allt att förändras utan en endaste aning om ändring genom ålder, tid och rum. Att låta hjärtat få slå för den man älskar och samtidigt få smaken tillbaka, lite mer som en kaka. Att kunna ge det jag får tillbaka, att kunna smaka utan att behöva tänka på att baka.
Jag önskar att jag kunde vara jag förevig och hjälpa alla som mår dåligt. Att kunna slänga ut ett par enkla ord som ger en mer än en omgjord verklighet. Jag vet att man saknar och att det gör ont, jag vill verkligen hitta något bot. Men just nu känns de mer som ett ord. Ge oss en chans snälla någon där ovanifrån att få chansen att i alla fall få styra en aning om en bro. Att få tag ett farväl och säga adjö till en vän eller att tag ett viktigt beslut om ens framtid, känns förevigt som en bilkö. Att stå men inte komma fram till det man egentligen velat i tid. Jag saknar jag älskar jag bryr mig jag tröstar jag finns jag vill men ja kan ej stoppa det som bygger vår framtid.
Tiden är dyrbar, du har tagit hand om den väl.
Just nu känns de lite sådär jobbigt med alla man älskar som mår dåligt och måste på något sätt tag ett farväl, låt det gå så långtid som du vill, spill spill spill tårar av kärlek det läker verkligen inga sår å tomma hål. Men en vän eller kärlek skall tårar spillas för som en kortlek, det du lägger är lagt de du sagt är sagt. Nu kan ingenting längre ändras det som var kommer ej att förändras.
Alla tankar går till er denna dag tjejer.
BE STRONG som jag alltid har sagt oavsett vad. Vi klarar allt detta tillsammans. Tillsammans blir vi mer.
All kärlek till er.

Inga kommentarer: