söndag 30 maj 2010

17:47





Det kallar oss för dem, jag kallar dem för svin, de kallar oss för alkholister, jag påstår att vi bara har kul. För vi är svin, äkta sådana FYLLE svin. Men man lever bara en gång och ingen utgång från livet är levande. Så att leeeeeeeva blir automatiskt de enda rätta.
Väldigt bra kväll igår trots allt, mötte upp J på vägen upp till J å fick henne snabbt att ändra sig från att vara bakis till att vara taggad inför en utgång till, shotmaraton och med klackarna på begav vi oss till bussen, väl på bussen fick jag tusen samtal av journalisten och fotografen som skulle fotografera mig utanför nivå där allt hade hänt, så när vi väl kommit fram runda om fötterna å blivit plåtade stack vi en sväng till queens å sedan bar de av mot de riktiga krogaarna. Fy fan vad vi hade kul i alla fall, trots en del missförstånd kom vi hem alla 3 glad och goa! Tack för en lyckad kväll tjejer, och min 3dje i rad.

Alkoholen är vårt blod och festen vårat liv.

Inga kommentarer: