torsdag 22 mars 2012

5:2

Jag skojar inte ens, bor med världens bästa rooomieeee... fattar ni hur glad jag blev när ja kom precis och såg att Angie hade gjort en matlåda till mig... smakar jävligt bra oxå!! Tack tack tack! Kvällen idag jaaaa.. vad skall man säga.. mycket å göra höll på att tappa de total ett tag, men började 18:00 idag så fick 1 timma kortare pass idag. Inte för att ja kände av de så mycket men ändå .. de tackar ja för! I morgon är sista dagen på jobbet innan min "långa helg" jobbar inte förens på onsdag igen.. lördag står för Angie firande på henne jobb.. ser fram emot de.. har aldrig varit där å hälsat på .. så då fan skall vi slå klackarna i takeeet!! Söndag står för " FAMILJ PÅ BESÖK" Cant wait to show them around!!!!

Se ja bättrar mig, redan ett nytt inlägg... Nu skall ja njuta av min matlåda å sedan så blir de pussa kudden godnatt .. aaa godmorgon kanske man skall säga

Ciaaaao

Inga kommentarer: