tisdag 20 mars 2012

03:00

Ååå så var vi tillbaka på ruta 1 igen. Har ingen ork eller lust till att skriva i bloggen längre.. vet inte varför har som ni kanske redan förstått fått världens svacka... varit på semester fast på en annan ort.. motivationen har helt enkelt tagit sig en egen promenad utan att fråga om jag vill följa med. Jag vill verkligen börja igen, bilder texter funderingar och livet runt omkring. Skall försöka .. som ja redan så många gånger sakt. Men den 31 så blir de 21 jordvarv lösta, 21 varv med mig på jorden i livet. Kanske att min motivation kan ges till mig som en present eller två. För jag vill själv kunna gå tillbaka och se läsa och memorera de som hänt. Denna bloggen har ju blivit lite som min dagbok nu som ja skrivit i 4 år.. aa de är helt sjukt. Men än skall den inte läggas ner..
Finns så mkt ja hade kunnat skriva om just nu, men orkar inte mycket mera än de här.. när ja får tid skall ja sätta mig ner och skriva om allt som hänt om jobbet och livet utanför .. ( inte för att de finns så mycket men en del )

Min familj alla förutom bellis kommer hit på söndag med.. och 2 veckor efter de så kommer Cillen kan inte fatta att ja skall få spendera tid med mamma pappa och lilleskiten utan att behöva jobba och att sedan 2 veckor senare få 1 hel vecka tillsammans med C .. kommer bli mer än KAOS kan ja lova.. .planerna är STORA !!

Nää nu skall ja pussa kudden godnatt och försöka sova...

Inga kommentarer: