tisdag 6 mars 2012

23:52

Välkommen vår, välkommen förhoppningsvis nytt hälsosammare liv.
Tiden går så jäkla fort här nere i London.. snart har jag tillbringat ett halvt år av mitt liv i denna stad. Och om mindre än en månad så fyller jag 21 år. Yes, it´s sick. Har inte så mycket mera att skriva i denna bloggen just nu, förutom att livet bara är mitt jobb just nu. Har fått 4 dagars semester som ja skulle tillbringat till att plugga priser på, och de går väll sådär om ja får säga det själv. Hittar ingen motivation till någonting just nu. Allt går i princip bara emot mig och att ja gått å blivit riktigt kär är inte heller speciellt kul att tillägga. Får se vad som händer med den röran men just nu är de bara en olöst fråga. Pristestet skall ja verkligen satsa på att göra nu på torsdag. Vill i alla fall testa de, är till 99,5% säker på att jag inte kommer klara de, men känns bättre att i alla fall ha testat på de än att inte veta alls hur de kommer gå till. Efter att ha klarat pristestet så är de bara en multiserving kvar, och efter de när ja klarat freepouren kan ja äntligen få börja jobba på riktigt!!!
Jag vet att min blogg e förjävla tråkigt att följa nu ( kanske därför ingen gör de ) men skall verkligen försöka bättre mig, åtminstonde så de är något nytt i veckan som man kan smaska på.

Nja back to work. Skall plugga lite till så ja kan lägga mig med lite mindre ångest.

Peace

Inga kommentarer: