söndag 12 februari 2012

21:38



Detta är vad som hänt på senaste tiden, vi har hunnit med en smashing utgång, Lina har anlänt till London, dricksen verkligen verkligen rullar in nu ...för Maggie jäveln har äntligen lärt sig hur man får folk och dricks en... Dessutom så har jag blivit " befodrad" till att bli bartender supervisor i main bar. Men på något sätt vet jag inte om det här är vad ja verkligen vill. Jag har en dröm och det är att någon gång öppna upp mitt eget. Jag vet även att dehär jobbet är en jävla bra möjlighet till att lära sig en hel jävla del. Det som känns kul är att de även sattsar på mig och vill att ja skall utvecklas... sitter och skall strax efter inlägget börja plugga på alla jävla priser. Priser på drinkar, shotts, vin och champange flaskor, vin per glas, alla maträtter vi säljer och även alla mixers och öler samt alla spritsorter... Tänk dig själv att du sitter å skall ha ett prov, hon ställer dig 10 orders å på varje order har du 15 sek på dig att plusa ihop priserna. Känns som ja är tillbax i skolan, men vafan har i princip inget val. Så ja lovar er att från och med idag verkligen försöka uppdatera bloggen oftare.. men ja jobbar ju som en idiot så får väll skylla på de!
Imorgon är de dessutom staff training och utgång efter de. Jobbet är mitt liv 24/7... får dock se hur mkt sprit som går ner ( jag vet de kommer definitivt bli för mycket ) i och med att ja skall upp och jobba tis och sedan även ons tors och fredag.
Vi hörs förhoppningsvis snart igen

Inga kommentarer: