lördag 14 januari 2012

20:28


IKEA
Med Angie och de här är resultatet vi är så nöööjda!

Gratis buss som transfer fram och tillbaka till Ikea, ballt och jävligt smidigt.
Seriöst, jag tror jag blivit vuxen,.
fast nää kanske inte endå
Svensk sill, sill, sill,
Nöjd brud med Angies korv och mina köttbullar, jäkla kul att de säljer köttbullar i burk typ. Hahah men gott var de!
Här är bokhyllan som Angie släpade på hela jävla vägen hem, och jaaa den va svin tung... och tror ni inte Italienaren som bor med oss hoppar ut och verkligen säger att han älskar sådant som att bygga i hop saker... mm ni kan ju tänka er hur de gick, kan man inte spela gitarr så kan man fan inte heller bygga bokhyllor, den gick nästans sönder. Jag och Angie trodde vi skulle dö. haha
Det blev en hel del med sjukt bra shopping, vi handlade på tvättkorgar förvaringslådor och jag köpte blommor och ljus för att få det att bli lite mera hemtrevligt. Och visst lyckades ja, det var precis de här vi behövde för att få lite mera ordning och reda!! Vi har även hunnit med att " smycka " väggen med bilder på våra nära och kära så nu känns de verkligen som att det är vårt!


Där har ni den, den mycket väl behövda och svin tunga bokhyllan!

Inga kommentarer: